דף 1 מתוך 1

עזרה באיתור תקלה

נשלח: 25 אוקטובר 2012, 23:38
על ידי meni.sh
ישלי צלחת עם 3 LNB
באופן פתאומי אין קליטה בכולם
הצלחת 4 שנים במצב טוב
הממיר והדיסק תקינים
כון הצלחת תקין
פריזם בכול התחנות
בבקשה עזרה לאיתור התקלה

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 25 אוקטובר 2012, 23:58
על ידי nati777
כנראה או הממיר או הדייסק אשמים
אם יש ברשותך ממיר נוסף תחליף ותראה אם הבעייה קיימת
תחבר ישירות כבל מLNB כלשהו ותבדוק אם הבעיה קיימת
אם נפתרה סימן שדייסק התקלקל ועל הדרך תבדוק גם את הכבלים והקונקטורים.

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 26 אוקטובר 2012, 09:17
על ידי meni.sh
בוצע כל הדברים שאמרתה והתקלה קימת

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 26 אוקטובר 2012, 10:17
על ידי barakoren
אולי אחד הכבלים שעוברים מהעיניים לדייסק או הכבל שיצא המדייק ממיר פגום

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 26 אוקטובר 2012, 10:55
על ידי meni.sh
חברתי העינית ישר ללא הדיסק
הוחלף הקונקטר
האם הצלחת לא תקינה
זה האילמנת היחיד שלא הוחלף
תודה

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 26 אוקטובר 2012, 12:00
על ידי mola10
נשאר הטיונר

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 26 אוקטובר 2012, 16:10
על ידי nati777
או שצלחת יצאה מכיוון ובגלל זה הפריזים בכל הערוצים.
מה גודל הצלחת ולאילו לווינים היא מכוונת?

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 27 אוקטובר 2012, 19:35
על ידי meni.sh
הצלחת 1 מטר
LNB - hotbird. amos. nilesat

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 28 אוקטובר 2012, 18:06
על ידי drsignal
meni.sh כתב:הצלחת 1 מטר
LNB - hotbird. amos. nilesat
אני שם את הז'יטונים שלי על :
1. או שהצלחת שלך זזה ברוח ויצאה מכיון = הרכבת ברחה מהמסילה
או
2. הקונקטור שהחלפת לא מתאים ללווינים או שיש לך נתק או קצר בכבל .

1. תבצע סריקה עם ממיר אחר (כדי לשלול תקלה בממיר ספציפי)

2. כתבת שחיברת ל lnb אחר , ואני מקווה שלא הזזת את הצלחת או שהתקנת lnb אחר ללא ידע .
מהסיבה שכל תזוזה בנושא הזה תגרום לחוסר קליטה והזזת הצלחת גם בהעתקה קטנה יכולה להוציא מקליטה את הצלחת.

3. אם החלפת קונקטור תבדוק שהחלפת לסוג נכון (שמתאים ל rg6 )
אחרת ייתכן שהקונקטור מנחית לך את הקליטה קונקטורים פשוטים של חברות הכבלים לא מתאימים ללווינים

קוקטורים של כבלים מתאימים לתחום 0-860mhz , לווינים משתמשים בתחום 5-2000mhz

קונקטורים נכונים הם :
1

מסוג snap&seal


תמונה

מדובר בקונקטור לחיצה דורש כלי עבודה לוחץ
תמונה




2. סוג שני "משושים" crimp-on
תמונה

ככה נראה שהקונקטור לחוץ
תמונה

זה הכלי עבודה לסוג הזה "לוחץ"
תמונה

היחידות של ה"משושים" נמדדים באינצ'ים

3. סוג שלישי קוקטור הברגע ללא לחיצה
נקרא בשם twist on
תמונה

הסוג השלישי הוא הבעייתי ביותר למימוש בתחום לווינים .
1.חייבים לוודא השקונקטור מתאים לשימוש בלווין אחרת הוא מנחית וגורם לחוסר קליטה .
בכלל בכל הקונקטורים צריך לבדוק שהם מתאימים לשימוש בלווינים

2. בכלל צריך להזהר שלא תגע הרשת (המעטפת של הכבל) בליבה (core= החלק הפנימי של הכבל )
קצר בכבל יכול לגרום לחוסר קליטה ואף יכול "לעשות קצר בטיונר " ולקלקל את הממיר .


3. גם חובב שהוא לא מקצוען אבל יודע כמה דברים בהתקנות וכיוון \ כיול צלחות
כדאי שיקנה כלי עבודה מסודרים על מנת לבצע תחזוקה בצורה נכונה .

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 28 אוקטובר 2012, 18:55
על ידי yossid
במקום כל הסיפור והתמונות
בדיקה כללית של המערכת פותר גם בעיות לעתיד

בברכה
יוסי

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 28 אוקטובר 2012, 20:35
על ידי meni.sh
הרבה תודות על העזרה
הבעיה נפתרה הכבל בכניסה לבית פגום

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 29 אוקטובר 2012, 12:52
על ידי drsignal
yossid כתב:במקום כל הסיפור והתמונות
בדיקה כללית של המערכת פותר גם בעיות לעתיד

בברכה
יוסי
נו בלאט אתה רואה פורום נועד לשתף מידע בין בני אדם .

זה לא פורום הזמנת התקנות . זה פורום בנושאי לווין .
וזה לא לא המדור לחיפוש קרובים = מצא את המתקין הקרוב לאיזור מגוריך .

מה זה אצלך בדיקה כללית ? גם מתקין מנוסה אין לו איזה קסם שהוא מפעיל בלחש\או בהזזת אצבע \או בהרמת עפעפיים.

השיטה : algorithm לתיקון תקלות .
*************************************************************************************************************
מחברים ממיר בדיקה ישירות ל lnb -> עובד = צלחת בסדר . אם לא עובד -> מכיילים צלחת מחדש . ******
מחברים כבל שיורד לדירה -> לא עובד? -> מחליפים קונקטור \ דייסק . **************************************
->עד שמגיעים למצב: עובד עובד .******************************************************************
************************************************************************************************************
גם בציוד הכי מקצועי המכשיר מחליף פה את אלמנט הממיר .
וקצת חוסך מקום \ במקום לחבר מסך 7 אינץ' לממיר אז מכשיר מדידה מכיל מסך 4 אינץ' מובנה .
זה כל הסיפור . שאר הטכניקה זהה לחלוטין .

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 29 אוקטובר 2012, 18:56
על ידי yossid
drsignal ידידי היקר

א . אין צורך בקללות בכל שפה כי זה תת רמה
ב . זה גם פורום להזמנת מתקינים
ראה כאן
http://www.sat-israel.co.il/memberlist. ... group&g=12

ג . כאשר יש בעיה בכל מערכת זה ניקרא תקלה וצריך לפנות לאדם מקצועי
כמו שאדם חולה ( תקלה ) פונה לרופא אני בטוח שאתה לא פונה לנגר

בברכה
יוסי

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 01 נובמבר 2012, 16:17
על ידי adicohn
אני מודה, שאני שייך לקבוצת האנשים, שלכל שינוי שמצריך כלי עבודה או להתעסק במשהו חוץ מהשלט רחוק של הממיר, אני מזמין מתקין (מזל, שזה לא קורה הרבה:-), אבל למרות זאת אני לא יכול שלא להתפעל מהתשובות של drsignal. במשך הרבה זמן, הוא כותב הודעות וחולק את הידע הרב שלו עם כולם. לא נראה לי, ששווה לרדת עליו. זה רק יכול לגרום לו ולאחרים, להפסיק את ההשקעה הרבה שלהם בתשובות בפורום. הרבה יותר כדאי להודות לו בתקווה שזה יעודד אותו ואחרים בעלי ידע רב, להמשיך ולכתוב בפורום תשובות מקצועיות ומושקעות.

Re: עזרה באיתור תקלה

נשלח: 01 נובמבר 2012, 17:58
על ידי י א
רק הערה אחת - התשובות שלו ברובן טובות ובטח מושקעות אבל גם לו יש לא מעט טעויות וכאשר אדם רואה תשובה ארוכה ומלווה בתמונות וכו הוא לא מפקפק באמינותה מה שמוביל לטעויות רבות.

מעבר לכך - ניסינו כבר הרבה פעמים לגרום לו לצנזר את התשובות אבל זה לא ממש מצליח...