דף 1 מתוך 1

זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 07 ינואר 2012, 13:15
על ידי docsat
[מנגן]
שלום לכולם,
אני בכוונה כותב את הפוסט שלי בכללי בתקווה לקבל מספר תשובות ענייניות ומהירות, נא לקרוא בסבלנות [מתגלגל]
עקב המעבר של שידורי BISS ל-HD בחורף שעבר, נאלצתי , טרם עת להשקיע בממיר חדש , כאשר הספק שלי ( לא אנקוב כאן בשמות) המליץ לי על המכשיר המצויין מעלה ועל ספק שרת שיתוף חדש, מיד מההתחלה היו לנו בעיות קליטה וקידוד, אחרי החלפת LNB לרגיש יותר , הקליטה שופרה ואיכות השרת הייתה עניין של עליות וירידות, לפני מספר שבועות נמאס לי מהשרת הצולע, ונרשמתי, לצורך ניסיון לשרת רוסי, שלשה שבועות זה היה פגז, כמעט כל ערוץ אפשרי נפתח ויציב עד, עד המעבר של שנה ל2012 : בחצות ורבע הפסיקו כל הערוצים הצרפתים לתפקד ( זה הצורך העיקרי שלנו), נשארו ערוצי שוויץ MEZZO ויורוספורט. פנייה לספק נענתה בכך שהוא רואה את הממיר שלנו מחובר ואינו רואה סיבה לתקלה., מפנייה לספק הציוד שלי, קיבלתי הפנייה ל-
ALLOW WEBINFO: no
TELNETINFO LISTEN PORT : 51000
WEBINFO LISTEN PORT : 51001
(XX במקום ספרות כדי לא להיות מואשם במסירת פרטים ללא רשות)
הכנסתי את הקובץ (CCcam.cfg) ל: var/etc/cccam.cfg לפי הבנתי, והפעלתי את XCAMCLIENT. אך לשווא, פנייה לספק השרת, קיבלתי תשובה כי אינם מכירים את המכשיר שלי ואין באפשרותם לעזור, חבל.....
במקביל כתבתי גם לטלראן בבקשת סיוע אך טרם נעניתי..


[מנגן] שאלות ובקשות: 1. היש מצב כי התוכנה של המכשיר השתבשה במעבר לשנה החדשה? (עדכנתי את הקושחה לגירסה אחרונה ללא שזה פתר לי דבר מה)
2. היש למי מכם רעיון למקור הבעייה?
3. האם אפשר לקבל הנחייה היכן להכניס את קובץ הCCCAM.CFG ואיזה פלאגין יפעיל אותו , לפחות על מנת לנסות את השרת שציינתי מעלה.

צר לי על אורך הפוסט, מקווה למצוא מענה ומאחל לכולם שנה אזרחית ברוכה [מנגן]

נשלח: 07 ינואר 2012, 18:57
על ידי docsat
[מנגן] או-קי, יש התפתחות לטובתי, מצאתי איך להפעיל את השרת שציינתי מעלה, על פניו נראה טוב, יש לי שבוע לבדוק את היציבות.
נשארו , בינתיים פתוחות מספר שאלות, :1 ו-2
ואוסיף עוד אחת, היש לממיר הזה בעיות טיפוסיות של סאונד גרוע? תקיעות עקב שימוש ב-USB שלא לדבר על דיסק קשיח.?
תודה מראש [מנגן]

נשלח: 08 ינואר 2012, 02:12
על ידי shraga007
יהיה טוב אם תוכל לספר איך פתרת את נושא השיתוף.
יש עוד כמה בעלי ממיר VISION NET בפורום והם עלולים למצוא את זה רלוונטי עבורם.

נשלח: 08 ינואר 2012, 09:40
על ידי geg_ben
היי,

בעיות לממיר,
יש לי אותו כבר 3 חודשים, אז ככה.
1) שמדליקים את הממיר, אם זה נדלק ישר על ערוץ בתשלום, הוא לא מצליח לפתוח אותו.(מה שאני עושה, לפני הכיבוי, אני מעביר לערוץ FTA).
2) הממיר הזה לא אוהב שמזפזפים יותר מדי מהר בין הערוצים (הרבה פעמים הוא מתנתק מאינטרנט)
3) גם לא אוהב שחוזרים על אותם ערוצים...לדוגמה: אתה נמצא בערוץ EUROSPORT, עובר ל-SKY, אם אתה חוזר מיד ל-EUROSPORT, הערוץ לא נפתח.
4) אין לו תמיכה בעברית
- אולי הבעיות בממיר רק אצלי, אני לא יודע.

סונד בסדר גמור.
איכות תמונה טובה.

צריך רק להתרגל לחיות עם הבעיות שציינתי.
אם הייתי צריך לתת לו ציון, הייתי נותן לו 65 על 100.

נשלח: 08 ינואר 2012, 11:57
על ידי docsat
geg_ben @ 8/1/2012, 09:40 כתב: היי,

בעיות לממיר,
יש לי אותו כבר 3 חודשים, אז ככה.
1) שמדליקים את הממיר, אם זה נדלק ישר על ערוץ בתשלום, הוא לא מצליח לפתוח אותו.(מה שאני עושה, לפני הכיבוי, אני מעביר לערוץ FTA).
2) הממיר הזה לא אוהב שמזפזפים יותר מדי מהר בין הערוצים (הרבה פעמים הוא מתנתק מאינטרנט)
3) גם לא אוהב שחוזרים על אותם ערוצים...לדוגמה: אתה נמצא בערוץ EUROSPORT, עובר ל-SKY, אם אתה חוזר מיד ל-EUROSPORT, הערוץ לא נפתח.
4) אין לו תמיכה בעברית
- אולי הבעיות בממיר רק אצלי, אני לא יודע.

סונד בסדר גמור.
איכות תמונה טובה.

צריך רק להתרגל לחיות עם הבעיות שציינתי.
אם הייתי צריך לתת לו ציון, הייתי נותן לו 65 על 100.
[מנגן] זה ביחד עושה יותר מידי תקלות לאותו ממיר, אני מציע כי בעלי ממיר זה התאגדו על מנת לעשות פנייה ליבואן על מנת לקבל תשובות ותיקונים . [מנגן]

נשלח: 08 ינואר 2012, 12:06
על ידי docsat
shraga007 @ 8/1/2012, 02:12 כתב: יהיה טוב אם תוכל לספר איך פתרת את נושא השיתוף.
יש עוד כמה בעלי ממיר VISION NET בפורום והם עלולים למצוא את זה רלוונטי עבורם.
[מנגן] כן , אתה צודק: קיבלתי את קוד ה- CCCAM.CFG כפי שמוצג בפוסט הראשון,.
עקרונית אמור לפעול ע"י XCAMCLIENT.
בחפירה שעשיתי דרך הFTP, גיליתי כי יש , מהשרת הקודם, עותק של הקוד תחת VAR/ETC/PROTECT/CARDCLIENT.CONF
אך עם שינוי קטן, לכן העתקי את הקובץ למקום זה וערכתי אותו בדיוק לפי הדוגמא של השרת הקודם, זהו , עשיתי שמירה , הפעלתי את פלאגאין XCAMCLIENT ישירות על הממיר וזה עבד, כדי להיות בטוח כי אני אכן עומד מול השרת הנכון, כתבתי להם על ההתפתחות וביקשתי לאשר לי אם יש חיבור , קיבלתי מהר תשובה כי אכן-כן. [מנגן] עכשיו שרת שיתוף זה במעקב אצלי על מנת לוודא כדאיותו. [מתגלגל]

נשלח: 08 ינואר 2012, 14:16
על ידי damlev
אם אתה באמת רוצה לבדוק שרת אחד ספציפי,אתה צריך למחוק את השורה של השרת הקודם.
כמובן,תעשה גיבוי לפני זה.יכול להיות שאתה מחובר עכשיו לשני השרתים ואף פעם לא תדע איזה שרת פותח לך את הערוצים.

נשלח: 08 ינואר 2012, 17:49
על ידי docsat
damlev @ 8/1/2012, 14:16 כתב: אם אתה באמת רוצה לבדוק שרת אחד ספציפי,אתה צריך למחוק את השורה של השרת הקודם.
כמובן,תעשה גיבוי לפני זה.יכול להיות שאתה מחובר עכשיו לשני השרתים ואף פעם לא תדע איזה שרת פותח לך את הערוצים.
בעקרון נכון, שמתי # לפני הקודים הישנים מיד אחרי שקיבלתי אישור על חיבור תקין, אגב , הם אמנם לא יודעים הכל , אך עונים לכל מייל (דוא"ל) וזה כבר משהו. עכשיו יממה הכל בסדר. [מנגן]

נשלח: 08 ינואר 2012, 18:25
על ידי shraga007
ברשותי ממיר ויזי'נט דרגון כבר כמעט חודשיים.
אפשר להגיד שלמדתי את הקריזות שלו.

השיתוף שקיבלתי איתו סביר סך הכל.
שמתי לב לדברים הבאים:
1. אכן לאחר שימוש מסויים, יש לאתחל את הפלאגין של השיתוף.(נאמר שזה בגלל השרת)
2. בשיתוף, כל פעם חבילה אחרת לא עובדת.
3. סך הכל הממיר מוציא תמונה וסאונד לא רעים.
4. חבל שאין תמיכה בעברית.

אם ניקח את הממירים של יס והוט, גם שם יש לא מעט באגים.

נשלח: 09 ינואר 2012, 12:28
על ידי docsat
shraga007 @ 8/1/2012, 18:25 כתב: ברשותי ממיר ויזי'נט דרגון כבר כמעט חודשיים.
אפשר להגיד שלמדתי את הקריזות שלו.

השיתוף שקיבלתי איתו סביר סך הכל.
שמתי לב לדברים הבאים:
1. אכן לאחר שימוש מסויים, יש לאתחל את הפלאגין של השיתוף.(נאמר שזה בגלל השרת)
2. בשיתוף, כל פעם חבילה אחרת לא עובדת.
3. סך הכל הממיר מוציא תמונה וסאונד לא רעים.
4. חבל שאין תמיכה בעברית.

אם ניקח את הממירים של יס והוט, גם שם יש לא מעט באגים.
[מנגן] הבעיות של חם וכן לא מעניינות אותנו לצורך העניין, יש להם מערכת תמיכה וכריות ספיגה (מוקדנים) משלהם ואין זה עוזר לממירים שלנו שאנו רוכשים במלוא כספינו ומצפים מהם לתפקד טוב ומעלה ובזמן שיש סוגייה לקבל מענה אדיב וממצה., לכן אני שוב מציע לכל אלו שיש להם בעיות עם ממירים אלו להתאחד ולרכז פנייה ליבואן [מנגן]
אצלי התמונה מצויינת למעט בעת הפעלת USB או פריז אחר, הסאונד על הפנים והזאפינג, תלוי בערוצים . [מתגלגל]

נשלח: 09 ינואר 2012, 16:13
על ידי shraga007
האמת שפניתי כמה פעמים לטלראן על מנת לקבל תמיכה הם לא בדיוק ששו לעזור.
ענו באפטיות מסויימת.
בסוף הסתדרתי בעצמי כמעט בכל מה ששאלתי אותם.
לגבי העברית הם אמרו בודאות שלא תהייה תמיכה בעברית.

המתקין שלי הבטיח לי ממיר אחר שהוא אמור לקבל בקרוב, כולל תמיכה בעברית.

נשלח: 11 ינואר 2012, 11:18
על ידי israel2
הי docsat
שאלה אליך.האם נפתחים לך ערוצי digitalbhd?
אני מניח שאנחנו מחוברים לאותו שיתוף.זה עבד לי בהתחלה והפסיק לפני כמה ימים.
כל השאר מתפקד כרגיל.אין טענות!! ח-ח

נשלח: 11 ינואר 2012, 14:31
על ידי docsat
israel2 @ 11/1/2012, 11:18 כתב: הי docsat
שאלה אליך.האם נפתחים לך ערוצי digitalbhd?
אני מניח שאנחנו מחוברים לאותו שיתוף.זה עבד לי בהתחלה והפסיק לפני כמה ימים.
כל השאר מתפקד כרגיל.אין טענות!! ח-ח
עשיתי בדיקה מיוחדת בשבילך, אך לא מצאתי ערוצים כאלו, על איזה לווין זה? אצלי הוטבירד, עמוס, נילסאט7W [מנגן]

נשלח: 11 ינואר 2012, 14:51
על ידי israel2
http://www.lyngsat.com/packages/digitalb.html
ערוצים:
DigitAlb HD 1
DigitAlb HD 2
DigitAlb HD 3

נשלח: 11 ינואר 2012, 19:40
על ידי docsat
israel2 @ 11/1/2012, 14:51 כתב: http://www.lyngsat.com/packages/digitalb.html
ערוצים:
DigitAlb HD 1
DigitAlb HD 2
DigitAlb HD 3
יושב על Eutelsat W3C at 16.0°E
לי אין , [מנגן]

Re: זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 23 פברואר 2013, 19:53
על ידי deepspace
חח התחברתי לאותו שרת כמוך בסוף docsat.
פה נמצא השיתוף שאתה מוכר?

Re: זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 26 פברואר 2013, 00:42
על ידי docsat
deepspace כתב:חח התחברתי לאותו שרת כמוך בסוף docsat.
פה נמצא השיתוף שאתה מוכר?
1. אני מקווה שתהיה מרוצה מהם, באופן כללי זה הכי טוב שהיה לי עד עתה,
2. אני לא מוכר שום שיתוף,,,,,,,, או שלא הבנתי את כוונתך? [מנגן]

Re: זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 26 פברואר 2013, 02:12
על ידי deepspace
אמרת שאתה עובר להוט ואתה מוכר את השיתוף שרכשת, אם אני לא טועה וזה היית אכן אתה...
לזה התייחסתי בכל אופן.

וכן, הם דיי טובים. לא פותחים הכל, אבל צפייה לרוב חלקה.
אני אנסה אותם כמה חודשים, ואבדוק אחרים בינתיים.

אם מישהו מעוניין בהנחה נחמדה הוא מוזמן ליצור איתי קשר בה"פ.

Re: זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 28 פברואר 2013, 00:16
על ידי docsat
[quote="deepspace"]אמרת שאתה עובר להוט ואתה מוכר את השיתוף שרכשת, אם אני לא טועה וזה היית אכן אתה...
לזה התייחסתי בכל אופן.

למי אתה מתכוון, אני לא מוכר שום שיתוף ורק עתה עזבתי את הוט כתשתית לאינטרנט, לא שבזק טובים יותר,,,, [מנגן]

Re: זקוק לעזרה דחופה ל-VISIONNET 9510HD

נשלח: 28 פברואר 2013, 00:27
על ידי deepspace
טעות שלי. התבלבלתי בניק.
חשבתי שאתה satcard.