טכנאי בשירות טלפוני פוטר מעבודתו לאחר דיאלוג שניהל עם לקוח.. יש אומרים שבמקום לפטר אותו - היו צריכים להעלות לו את המשרה ולקדם אותו בתפקיד.
אז.. להלן הדיאולוג בין טכנאי מחשבים ולקוח, דרך הטלפון, תורגם מתוך הקלטה של החברה:
♦ טכנאי: "שלום, אפשר לעזור?"
לקוח: "כן. יש לי בעיה עם התוכנת כתיבה..."
♦ טכנאי: "אוקיי.. איזו בעיה?"
לקוח: "הייתי באמצע להקליד איזה מסמך.. ואז פתאום המילים הלכו להם!"
♦ טכנאי: "הלכו להם?!"
לקוח: "כן.. זאת אומרת.. הם נעלמו!"
♦ טכנאי: "אז איך נראה המסך שלך עכשיו?"
לקוח: "כלום..."
♦ טכנאי: "כלום?!"
לקוח: "כלום. אני מקליד ושום דבר ממה שאני מקליד לא מופיע על המסך..."
♦ טכנאי: "אתה נמצא בתוכנת הכתיבה עדיין?"
לקוח: "זה נהיה שחור.. זה לא קולט כלום!"
♦ טכנאי: "אתה רואה את הדסקטופ?"
לקוח: "מה? איזה דיסק? טופ של מה?!"
♦ טכנאי: "לא משנה... אתה יכול להזיז את העכבר?"
לקוח: "איזה עכבר?! אמרתי לך זה לא קולט שום דבר!"
♦ טכנאי: "יש למוניטור שלך אספקת כוח?"
לקוח: "מה זה מוניטור?"
♦ טכנאי: "זה המסך שלך, הדבר המרובע שדומה לטלוויזיה. אתה רואה על זה אור צהוב קטן שמראה שהמסך דלוק?"
לקוח: "אמממ.. לא יודע.. לא נראה לי..."
♦ טכנאי: "אז תסתכל מאחורי המסך ותגיד לי אם אתה רואה את הכבל של החשמל..."
לקוח: "נראה לי שכן..."
♦ טכנאי: "יופי.. תעקוב אחרי החוט לכל אורכו, ותגיד לי אם הוא מחובר לשקע החשמל בקיר.."
לקוח: "כן.. זה מחובר.."
♦ טכנאי: "כשהסתכלת מאחורי המסך, שמת לב אם יש שם עוד כבל מחובר?"
לקוח: "לא שמתי לב.."
♦ טכנאי: "אז אני צריך שתסתכל שוב ותבדוק אם זה נמצא.. זה חייב להיות שם."
לקוח: "אוקיי.. בדקתי, הנה זה.."
♦ טכנאי: "תעקוב לאורך החוט, ותאמר לי אם זה מחובר הייטב למחשב עצמו..."
לקוח: "אני לא מצליח להגיע לזה..."
♦ טכנאי: "הבנתי.. אבל אתה יכול לראות אם זה מחובר?"
לקוח: "לא.."
♦ טכנאי: "אולי תשעין את הברך על משהו ותישען בכל זאת בכדי לבדוק?"
לקוח: "אה, אני לא יכול לראות - לא בגלל שאני בזוית לא טובה, אלא פשוט כי יש פה חושך..."
♦ טכנאי: "חושך?!"
לקוח: "כן.. חשוך פה.. האור היחידי שיש פה זה המעט אור שיש דרך החלון של החדר..."
♦ טכנאי: "אז... לך תדליק את האור של החדר"
לקוח: "אני לא יכול"
♦ טכנאי: "למה?"
לקוח: "כי יש היום הפסקת חשמל!"
♦ טכנאי: "הפסקת חשמ... הפסקת חשמל?!?! אההה! הבנתי מה הבעיה! אוקיי.. יש לך עדיין את הקופסאות המקוריות של המחשב, ספרי ההדרכה והוראות והרכיבים החיצוניים שבאו עם זה?"
לקוח: "אמממ... כן. הכל שמור בארון.."
♦ טכנאי: "יופי.. לך תביא אותם.. תנתק את כל הכבלים והחוטים מהמערכת, ותחזיר את כל הרכיבים לקופסאות, שיהיו במצב שבו הם היו כשקבלת אותם מהחנות. אח"כ תיקח את הכל לחנות שבו קנית את המערכת."
לקוח: "אוי.. המצב עד כדי כך גרוע?!"
♦ טכנאי: "אני חושש שכן.."
לקוח: "אוקיי.. הבנתי. אז כשאני מגיע לחנות, מה אני אמור לומר להם?"
♦ טכנאי: "תגיד להם שאתה טיפש מידי בשביל להחזיק מחשב!!!"
טכנאי בשירות טלפוני פוטר מעבודתו לאחר דיאלוג שניהל
-
- תותח על
- הודעות: 2162
- הצטרף: 25 דצמבר 2003, 15:22