דף 1 מתוך 2
cas 2
נשלח: 23 פברואר 2004, 18:42
על ידי lorry
all cas II bought from maxking are being recalled as they are fauly.
if you bought a cas II from them
He is saying sned it back directly to duolabs (what a service)
you will have to send it back and if youre lucky they will sen you another one.
נשלח: 23 פברואר 2004, 18:45
על ידי tomersat
אם אפשר לכתוב בעיברית משום שאיניני דובר אנגלית כל כך ראותה
וזה גם פורום ישראלי עיברי.
נשלח: 23 פברואר 2004, 18:48
על ידי 7eva
CAS 2 זה אחלה מכשיר וכמה חברים שלי עובדים איתו,ואגב הזמינו חלק גם מMAXKING, אז תחשוב טוב לפני שאתה מוציא דברים כאלה

נשלח: 23 פברואר 2004, 18:54
על ידי lorry
Wht are you talking about.
What do you want me to think about??
I didnt say that casII ARE BAD
I use it myself
I said that the cas II bought from MAXKING through the toecutters den are being recalled.
Next time check the facts b4 you answer.
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:02
על ידי 7eva
Toecutter is unable to get online at the moment and has asked me to pass on the following message to members of the Den who have aquired Cas 2 Interfaces from here.
If your experiencing problems with the units themselves return them back to Duolabs direct for a quicker turn-around.
There seems to still be issues with the Cas 2 software working 100% on Windows XP.
I know that people who have suffered problems with updating the Joker's to Blue Ice have had sucess when switching from XP to Windows 98SE. So my advise would be wait for the next Cas 2 software release as the XP problems will no doubt be fixed for that release.
If your Cas2 hardware itself is damaged then send it to Duolabs Direct and include your return address details for a fast turn-around.
Duolabs S.r.l.
Via Molini 39
36055 Nove (Vicenza)
Italy
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:04
על ידי 7eva
לא צריך להגזים! בעיה רק בתוכנה ולא בחומרה. וגם תלוי במערכת הפעלה!!!
לגבי שרשום שם שיכולות להיות בעיות עם חומרה אז רשמו את זה בכללי כי זה יכול לקראות לכל אחד!!! זה לא אומר שמוצר פגום!
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:10
על ידי lorry
Is this your answer????
There seems to still be issues with the Cas 2
If your experiencing problems with the units themselves return them back to Duolabs direct for a quicker turn-around
.send it to Duolabs Direct and include your return address details for a fast turn-around
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:14
על ידי 7eva
כן, אותו דבר ספק רשם בזמנו לגבי CAS1...
זה הרי הערה רגילה לגבי בעיות עם המוצר, אבל זה לא אומר שהמוצר פגום.
אומרים ש" אם יש בעיה אז תחזירו". אבל לא אומרים שהיא קיימת!!!
:twisted:
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:16
על ידי yoramile1
lorry, תתחיל לכתוב בעיברית
ליפני שאני מתחיל בכתיבה פרסית.
יש לי מקלדת יבוא אישי מפרס באותיות ערבית פרסית.

נשלח: 23 פברואר 2004, 19:16
על ידי 7eva
אם נותנים לך אחריות זה לא אומר שהמוצר שקנית הוא מוגדר מראש כפגום

נשלח: 23 פברואר 2004, 19:21
על ידי lorry
I have some news for you,
I have sold 100s of CAS II in the last few weeks and about 50% of them were hardware faulty.
I buy directly from duolabs, but I did not tell my customers to send it directly to the manufacturer, i took risponsebilty and replaced them, did not wave the responsibilty by putting a sentance on my best freinds website.
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:25
על ידי lorry
Yoram
I am sorry, but I still dont have a hebrew keyboard.
when I do get one, it will take me ages to type a sentance as I have never typed in hebrew.
I hope you understand
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:26
על ידי 7eva
חדשות שלך, לא אומרים לי כלום, כי אני לא מכיר אותך!
חברים שלי אני מכיר זמן רב וכל 5 (CAS2) שהם הזמינו עובדים מצויין. 100% הצלחה. אז זה מדד בשבילי ולא אתה

נשלח: 23 פברואר 2004, 19:33
על ידי em
כמה עולה כרטיס כזה ח'ברה? זה הדבר הבא אם יקודדו את כל הערוצים לא?אם מישהו קונה שיאמר מאיפה כדאי אני מעוניין להצטרף גם לקניית כרטיס לחבילות שוות ונשתף ביננו פה!!!

מי לוקח ת'יוזמה??
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:36
על ידי lorry
it sounds like,you are the kind of person that likes to argue
I did not join this forum to argue but only to state fucts and share information.
I am happy for you and your 5 freinds with their 100% working casII.
but that will not CHANGE the FACT that I have more experiance then you with CASII
Ecpecialy when selling them
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:36
על ידי י א
מר 7,
אני שוב מבקש שלא תתחיל ליצור פה ריב עם אנשי הפורום - אתה לא היצרן של המוצר המדובר ואתה לא העו"ד שלו.
אם בן אדם אומר את מה שאומר זה שכותו ואין צורך לתקוף אותו על כך.
מה גם שמדובר באדם בעל עסק לציוד הנ"ל שעוסק במסחר בכמויות גדולות. קצת כבוד לאחרים לא יזיק לך.
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:42
על ידי 7eva
יא עם כל הכבוד אבל אתה גם לא עו"ד שלו. ואני נהנה מהשיחה עם לורי. אז בבקשה, אני לא אומר מהשהו לא יפה, ולא מתיחס אליו לא יפה. הערה שלך היא לא במקום.
זכותי להגיד מה שאני רוצה עד שזה לא עובר גבול תרבותי, ואני לא עברתי אותו!
אז או שתגיד שאין פה חופש ביטוי ואז אני שוב פעם יוצא, או אל תכניס הערות כאלה שהן לא במקום!
תודה!
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:52
על ידי י א
QUOTE אז תחשוב טוב לפני שאתה מוציא דברים כאלה
7, דיבור בסגנון כזה מאיים אינו נחשב אצלי תרבותי. אני מבקש שזה לא יחזור.
נשלח: 23 פברואר 2004, 19:56
על ידי 7eva
יא אני יודע שאתה בעל דימיון וכאשר אתה קורא אתה כאילו רואה
אבל זה בסדר, קיבלתי הערה שלך , שיהיה

נשלח: 23 פברואר 2004, 19:57
על ידי י א
תודה.