תודה מיוחדת לזכי על התמיכה המורלית והחיבור המויין עם מומחי הפורום.
ולעיניינו, כזכור לכולם ביום א' האחרון קיבלתי את החלום 7020
בעבר קראתי דעות חיוביות על האתר גם בפורום זה ולכן ההחלטה לרכוש את המוצר דרכו נראתה מוצלחת.
המכשיר הגיע לאחר כמעט חודש שהוא הסתובב בדרכם וכאשר ניסיתי להתקין אותו (לחבר לחשמל ולא יותר...) גיליתי שהמכשיר "אינו מגיב".
לאחר ניסיות עזרה מחברי הפורום שלא צלחו וניסיון לקבל תמיכה SATBOY שכל מספרי הטלפון שלו מנותקים?! והוא מגיב לדוא"ל (אם בכלל) כעבור 24-28 שעות
פניתי לחברה מדרים מולטימדיה... שרות חרא כזה עוד לא ראיתי.
ראשת הם עובדים שלוש שעות בבוקר ושעתיים אחר הצהריים.
גם בשעות "העבודה" לרב יענה תקליט בגרמנית שמציין מה הם שעות העבודה.
שנית גם כאשר תופסים מישהו הוא משחק משחקי חתול ועכבר: "אני כבר שולח לך תוכנית מפורטת איך לתקן את הבעיה" "אני מכיר את הבעיה תפרק את הלוח הראשי ומתחת יש שמן תנקה אותו" אין שמן ואין סולר רק חשבון טלפון תפוח...
ולגבי התוכניות עשרות!!! שיחות טלפון 7 אמיילים למטרת REPLY וכלום: "אני שלחתי לך את התוכנית" "מחקתי את הקבצים" אין לי זמן עכשיו בעוד שעה..." הישועה לא תגיע מהם.
נקודה חשובה: SATBOY ניסה בכל דרך אפשרית לא לקבל את המכשיר בחזרה!!! וטען כי עלי לפנות לחברה המייצרת.
הוא איים כי אם הוא יגלה שניסיתי לעלות תוכנה על המכשיר הוא יחייב אותי שימו לב ב 160EUR!!!
אבל הוא לא ידע אם איזה אשכנזי הוא הסתבך...
עכשיו נשאר להמתין ולראות האם אכן הוא יחזיר לי את הכסף כאשר הוא יקבל את המכשיר.
זאת נדע בתחילת שבוע הבא.
עכשיו אני יזמין את המכשיר מאחד הספונסרים של האתר לפי מה שהבנתי הם הרבה יותר אמינים...
אז מה היה לנו? SATBOY חנות ללא כתובת אמיתית ללא טלפון מחובר ואם שרות ותמיכה של עובדי עירייה.
לא להתקרב.






