התחדשתי בצלחת 1.80 מ' ממונעת
-
- חבר פורום
- הודעות: 19
- הצטרף: 22 נובמבר 2006, 21:04
-
- חבר פורום
- הודעות: 19
- הצטרף: 22 נובמבר 2006, 21:04
-
- חבר פורום
- הודעות: 19
- הצטרף: 22 נובמבר 2006, 21:04
-
- תותח על
- הודעות: 2331
- הצטרף: 29 ינואר 2008, 08:17
- vipersvcd
- תותח על
- הודעות: 1442
- הצטרף: 19 מרץ 2008, 10:05
-
- חבר פורום
- הודעות: 19
- הצטרף: 22 נובמבר 2006, 21:04
-
- תותח על
- הודעות: 2331
- הצטרף: 29 ינואר 2008, 08:17
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
- vipersvcd
- תותח על
- הודעות: 1442
- הצטרף: 19 מרץ 2008, 10:05
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
לעניין המסגרות....
הבסיס לצלחת שימש אותי לצלחת גונסה שהייתה ברשותי עד לפני 3 שנים (אתם יכולים לפשפש בארכיון התמונות).
לצורך ההתקנה הנוכחית, הבסיס עבר שינוי (הגבהה של הצינור המרכזי), כך שיתאפשר מעבר חופשי למנוע 24 אינטש.
בנוסף, המסגר ריתך חיזוק אלכסוני לצינור המרכזי,לצורך מניעת רעידות כאשר יש רוח חזקה.
מה שמיוחד במתקן הזה, זה השימוש בברזל עם עובי דופן עבה במיוחד, וכמובן ברזל מגולוון.
ישראל
הבסיס לצלחת שימש אותי לצלחת גונסה שהייתה ברשותי עד לפני 3 שנים (אתם יכולים לפשפש בארכיון התמונות).
לצורך ההתקנה הנוכחית, הבסיס עבר שינוי (הגבהה של הצינור המרכזי), כך שיתאפשר מעבר חופשי למנוע 24 אינטש.
בנוסף, המסגר ריתך חיזוק אלכסוני לצינור המרכזי,לצורך מניעת רעידות כאשר יש רוח חזקה.
מה שמיוחד במתקן הזה, זה השימוש בברזל עם עובי דופן עבה במיוחד, וכמובן ברזל מגולוון.
ישראל
Cessna 172-4XCGQ
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
- marcelos
- תותח על
- הודעות: 1028
- הצטרף: 11 פברואר 2005, 09:54
- מיקום: קרוב, בסביבה
-
- חבר ותיק
- הודעות: 125
- הצטרף: 24 אוגוסט 2007, 15:50