נשלח: 21 ספטמבר 2005, 22:58
קניתי מכשיר DIVX נייד ואני מקליט דרכו קליפים מהטלויזיה בערוץ 24 לא נראה לי שזה סטראו מה דעתכם
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/