נשלח: 20 אוגוסט 2005, 14:23
כיסוי חדש להוטבירד 7
אלומה לאפריקה מתוכנן לקראת תחילת 2006
אלומה לאפריקה מתוכנן לקראת תחילת 2006
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/
בתיקווה ששאר המשיבים יצורפו לאלומה האירופאית ולא הדרום אפריקאיתoriel @ 20/8/2005, 23:18 כתב: מה זה קשור ? ברור שלא תקלוט אלומה של אפריקה אבל עדיין יהיה לו הרבה משיבים לאירופה...