נשלח: 02 אוגוסט 2005, 23:19
מישהו יכול להסביר איזה ערוצים אפשר לקלוט שהם לא חופשיים... במקלט דיגיטלי רגיל (ולא בדרימבוקס)?
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/