דף 1 מתוך 1

נשלח: 22 יוני 2005, 23:13
על ידי Satil
דיברתי לפני מספר דקות עם מנהל השיווק של דרים מולטימדיה...
והוא הציע הצעה יפה.
שכל אחד מהחברים ישאיר הודעה באתר של SATBOY שעיקרה:
שמענו שאתה לא נותן שרות אז אנחנו לא נרכוש אצלך עד שחברת כרטיסי האשראי יאשרו שאתה חנות "מומלצת" או משהו כזה
אולי אם הוא ידע שאנחנו מאוחדים ומעודכנים בכל העניינים הוא יפחד לפגוע בנו הישראלים.

אין צורך אפילו להרשם לאתר רק לפתוח "קריאת שרות" ד"א ניסיתי והוא עונה על שאלות בנוגע לרכישה די מהר...
חבל שהוא לא עונה על שאלות בנוגע לשרות באותה מהירות ויעילות.

נשלח: 22 יוני 2005, 23:14
על ידי yhaddad
ממש עצוב שהגענו למצב הזה :(

נשלח: 22 יוני 2005, 23:15
על ידי FDL230
למה לנו להתעסק בקאקא, אף אחד לא יקנה שם יותר בכל אופן, גם אם ביל גייטס ימליץ עליו, מספיקה נפילה אחת כדי לאבד אמון בבן אדם.
אולי תגיד תעזרו לי להחזיר את הכסף בפניות של כולם למייל זה משהו אחר...אבל בשביל להציל כסוד של ישרלאים, אנחנו לא צריכים לפנות לחאריית

נשלח: 22 יוני 2005, 23:17
על ידי Satil
אתה צודק אבל כפי שנאמר כבר בפורום הם מרשים לעצמם כי הם יודעים שאנחנו לא יכולים לעשות כלום!!!
הבחור אפילו לא מקבל כרטיסי אשראי באופן ישיר אלה רק דרך PAYPAL וזאת בכדי שהוא יהיה מוגן.
אם התשלום היה מתבצע ישירות עם כרטיס אשראי הכסף ממזמן כבר היה אצלי בכיס!!!
אם תחפשו בפורומים בחו"ל תגלו שהמרד הצרכני עובד נהדר.

נשלח: 22 יוני 2005, 23:37
על ידי י א
חבל שלא שאלת כבר את האיש שיווק של דרים מה הסיפור עם הפשיטת רגל שלהם...

נשלח: 22 יוני 2005, 23:50
על ידי Satil
כנראה שאני לא מעודכן כמוך איזה פשיטת רגל?
וכאשר אמרתי דיברתי הכוונה הייתה שקיבלתי ממנו דוא"ל אז אולי בהתכתבות הבאה :rolleyes:

נשלח: 23 יוני 2005, 00:11
על ידי י א
יש שמועות שהם סוגרים את המפעל בגרמניה ועוברים לסין או משהו כזה...