נשלח: 22 יוני 2005, 23:13
דיברתי לפני מספר דקות עם מנהל השיווק של דרים מולטימדיה...
והוא הציע הצעה יפה.
שכל אחד מהחברים ישאיר הודעה באתר של SATBOY שעיקרה:
שמענו שאתה לא נותן שרות אז אנחנו לא נרכוש אצלך עד שחברת כרטיסי האשראי יאשרו שאתה חנות "מומלצת" או משהו כזה
אולי אם הוא ידע שאנחנו מאוחדים ומעודכנים בכל העניינים הוא יפחד לפגוע בנו הישראלים.
אין צורך אפילו להרשם לאתר רק לפתוח "קריאת שרות" ד"א ניסיתי והוא עונה על שאלות בנוגע לרכישה די מהר...
חבל שהוא לא עונה על שאלות בנוגע לשרות באותה מהירות ויעילות.
והוא הציע הצעה יפה.
שכל אחד מהחברים ישאיר הודעה באתר של SATBOY שעיקרה:
שמענו שאתה לא נותן שרות אז אנחנו לא נרכוש אצלך עד שחברת כרטיסי האשראי יאשרו שאתה חנות "מומלצת" או משהו כזה
אולי אם הוא ידע שאנחנו מאוחדים ומעודכנים בכל העניינים הוא יפחד לפגוע בנו הישראלים.
אין צורך אפילו להרשם לאתר רק לפתוח "קריאת שרות" ד"א ניסיתי והוא עונה על שאלות בנוגע לרכישה די מהר...
חבל שהוא לא עונה על שאלות בנוגע לשרות באותה מהירות ויעילות.