moshe2go כתב: ↑22 יוני 2023, 18:21
זאת החברה שהתפוצץ לה לווין עמוס.. כנראה שחברת הביטוח מצאה פירצה והיה פיצוי חלקי.
אולי היו עוד בעיות בדרך. חבל על משקיעים, בעלי אגח ועובדים
זאת חברה שרק אחד ההישגים שלה, זה זה "שהתפוצץ לה לווין עמוס" וזה לא ש"חברת הביטוח מצאה פירצה והיה פיצוי חלקי", אלה שחברה זו הייתה מספיק חכמה בכדי לחסוך את הרכיב ביטוחי של טרום שיגור וכך גרמה בעצמה לזה שלא ניתן היה לקבל שום פיצוי ביטוחי כלל.
יש לה רצף של הישגים במשך עשרות שנים, כמו זה למשל שהיא הפסידה חוזים חתומים עם פייסבוק ועם EUTELSAT, או כמו זה שהיא הביא את הלקוח עוגן הגדול שלה את YES למצב שאין לו כבר שנים את הרוחב פס הלווייני נדרש לפעילות של השירותים שלו וגם הישג כמו זה שרק לפני כמה שנים החברה לקחה עוד כסך לא שלה בכדי לשגר עוד לוויין שייתן כיסוי לאזור אפריקה שהיה מובן מעליו שלא יהיה לה שום שימוש בו שם או לקוחות באזור זה וגם פרסמה שלוויין זה ישמש לצורך שירותי טלפוניה סלולרית, דבר שהיה ברור שלא אפשרי מכל הבחינות.
על עובדים של החברה זו אין מה לרחם, במיוחד לא על אלה שגרמו למצב זה של החברה ושל כל תחום הלוויני תקשורת בישראל, שנתנו אותה במתנה לחברה זו בשנות התשעים. ושהיום כאשר יותר מתמיד למערכת הבטחון משאב זה נדרש יותר מתמיד בזמינות מיידית גם לצורך של יצוא המערכות שלה וגם לשימוש עצמי של הפעלה של מערכות אלה, הוא פשוט ולא קיים יותר בישראל.
גם, עובדים של החברה זו, הם אלה שגרמו להפסד של כמעט כל הכסף של המשקיעים. אם מדברים על המנייה של החברה, אז רק במשך עשור אחד, המחזיקים במניות של החברה, איבדו יותר מ 97% מערך הכסף שלהם. מצורף גרף של המנייה של החברה זו שמציג את זה:
וגם בעלי אג''חים לא יודעים, אם יקבלו משהו, כי החברה לא מסוגלת לפרוע את האגרות חוב אלה במועדם המוגדר ורוצה עוד הפעם לדחות את התשלום זה לשנים הבאות, אם בכלל.
ובעלי אג''חים, זה לא ספקולנטים ארגוניים, אלה בין היתר זה אנשים שאף אחד לא שאל אותם, אם הם רוצים לרכוש את האג''כים אלה, אלה שחברות שמנהלות את הקרנות פנסיה של אנשים אלה פשוט לקחו את הכסף של אותם האנשים ושמו אותו על קרן הצבי של חלל תקשורת. ואנשים אלה יישארו בעתיד בגלל זה בלי פנסיה בשלב שיצטרכו אותה, כי יספרו להם, שכספם נשחק.