בקשר למונדיאל המעניין בעקבות איום חברת HOT למשתמשי סלקום ופרטנר
נשלח: 25 מאי 2018, 00:38
				
				מהכתבה שפה
"אז הקמפיין נועד לחדד את ההבדלים רק בספורט ושידורים חיים? זה יחזיק מים?
"בראש ובראשונה הקמפיין מכוון לשידורים חיים. זו בעיה בישראל ובכל העולם. לדוגמה, רק באירוויזיון האחרון היה דיליי בינינו לבין החברות המתחרות של שתי דקות".
אז מה שאתה אומר זה שהצרכן הישראלי לא הפנים את ההבדל?
"אני חושב שזה לאט-לאט תופס תאוצה' ואתה רואה את זה ברשת והרבה מאד שיח סביב העניין הזה. תבין מה זה אומר דרך הזכייה של נטע באירוויזיון. הצופים אצל חברות ה-OTT ראו את הזכייה בעיכוב של שתי דקות ויותר. זה כבר נהייה לא רלוונטי ומאד מתסכל, כי חלק מהצופים כבר קיבל פוש או קיבל הודעה שנטע זכתה, ועדיין לא ראו את זה אצל המתחרות האינטרנטיות".
יש פערים בין המתחרות החדשות?
"כן יש פערים. בקמפיין רואים את הפער מול סלקום ופרטנר, שאצלן זה יותר חמור".
https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001237145
אז מה אפשר לעשות כדי שהשידור באינטרנט יהיה עם כמה שפחות השהיה ?
שימוש בכבל ואינטרנט אופטי?
שימוש בשרת אינטרנט יותר מהיר?
שימוש בטכנולוגית מקודד דחיסת שידור של AV1?
כי זה נראה לי הרבה יותר יקר לשלם ליס או הוט בשביל תוכן של 4K
			"אז הקמפיין נועד לחדד את ההבדלים רק בספורט ושידורים חיים? זה יחזיק מים?
"בראש ובראשונה הקמפיין מכוון לשידורים חיים. זו בעיה בישראל ובכל העולם. לדוגמה, רק באירוויזיון האחרון היה דיליי בינינו לבין החברות המתחרות של שתי דקות".
אז מה שאתה אומר זה שהצרכן הישראלי לא הפנים את ההבדל?
"אני חושב שזה לאט-לאט תופס תאוצה' ואתה רואה את זה ברשת והרבה מאד שיח סביב העניין הזה. תבין מה זה אומר דרך הזכייה של נטע באירוויזיון. הצופים אצל חברות ה-OTT ראו את הזכייה בעיכוב של שתי דקות ויותר. זה כבר נהייה לא רלוונטי ומאד מתסכל, כי חלק מהצופים כבר קיבל פוש או קיבל הודעה שנטע זכתה, ועדיין לא ראו את זה אצל המתחרות האינטרנטיות".
יש פערים בין המתחרות החדשות?
"כן יש פערים. בקמפיין רואים את הפער מול סלקום ופרטנר, שאצלן זה יותר חמור".
https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001237145
אז מה אפשר לעשות כדי שהשידור באינטרנט יהיה עם כמה שפחות השהיה ?
שימוש בכבל ואינטרנט אופטי?
שימוש בשרת אינטרנט יותר מהיר?
שימוש בטכנולוגית מקודד דחיסת שידור של AV1?
כי זה נראה לי הרבה יותר יקר לשלם ליס או הוט בשביל תוכן של 4K