הטכנאי קרמר כתב:גם אני יכול ליכתוב . המיקלדת סובלת הכול . אני יכול ליכתוב . שזכיתי בלוטו ב20 מליון ש"ח . מי שרוצה תרומה אבל רק מתקינים
אני נותן עד 500 אלף ש"ח .
פעם כאשר הייתי מגיע לטל ראן הייה טור אצל נפתלי . הייתי צועק מי אחרון ?
היו קונים קרטונים של עניים . ממירים . בכמויות . היום נפתלי שותה קפה עד שמגיע לקוח . כך בודקים מה מצב השוק
גם במיגזר הערבי שהביקוש ירד
דור הולך ודור בא
אבל מה השתנה?
יש המון תוכן באנגלית בלווין, למה בכלל צריך רומנים ופולנים בשביל זה?
ישראלים צברים הם לא דמוגרפיה מתאימה?!
האנגלית בישראל היא בסה"כ ברמה דיי טובה, כך שזה לא מכשול שפה בלתי עביר בשביל רבים, אני בטוח.
לדעתי, אם יש בעיה היא נובעת בעיקר משיווק גרוע, וחוסר מידע ברור, אמין ומקצועי ללקוחות.
כמעט כל חנויות הלווין ברשת, באופן גורף, יש להם מידע ועיצוב חאפרי לגמרי.
מאוד לא מזמינים לרכישה דרכם עבור אדם פרטי.
גם המידע בפורומים במצב ביש.
אני נכנסתי לתחום באופן עיוור לגמרי, בלי שיהיה לי מושג קלוש מה תהיה התוצאה הסופית, למרות שקראתי מראש במשך שעות על גבי שעות. אפשר להוסיף לזה גם מיסאינפורמציה רבה שמסתובבת ברשת שתורמת אף היא לבילבול.
לצופה מהצד, הכל נראה אנכרוניסטי, לא מזמין, וכאוטי למדי.
במצב כזה אני לא מופתע במיוחד עם העסקים "לא פורחים", אבל אני לא חושב שזה נובע מחוסר עניין ציבורי, או בגלל שיש פתרונות עדיפים, או כי ללווין אין
הרבה מה להציע, כי ההפך הוא הנכון.
בכלל, כאשר ראיתי שבתור השקעה התחלתית אדם יכול להתקין צלחת + כל הציוד שיצטרך בהשקעה זעומה של איזה 350 ש"ח, אני לא רואה סיבה למה לא יהיה לכל אדם בארץ צלחת על הגג.
מחיר של ממיר צלחת והכל, יכול להסתכם בעלות קרובה מאוד, להוצאה שיוציא בלי לחשוב פעמיים על רכישת ממיר עידן ואנטנה.
להתחרות בעידן+ זה נראה לי קצת מגוכך, כאשר כל מה שאדם צריך זה השקעה של שקלים בודדים, ובלי כאב ראש נוסף.
המטרה של לווין צריכה להיות התחרות ישירה בתכנים שהוט ויס מספיק, ולהוות הצעה הרבה יותר אטרקטיבית מהם - ובצדק!
כמובן, שהמוקש העיקרי בכל זה, שמרבית האתרים לא מציינים, זה
שחייבים שיתוף, ואם יש לך מס' ממירים יגבו ממך מחיר מכופל ומשלוש, מה שמאבד לגמרי את כל האטרקטיביות והפואנטה של המיזם.
אני רואה בזאת את המכשול הראשי, שנוגס קשה בכדאיות העיסקה...
צריך להציע יותר שיתופים כחבילה ביתית, ולא על בסיס פר ממיר.
לאחר מכן, צריך לפשט את כל העניין הטכני בכמה רמות, ולספק מקורות מידע ברורים ונגישים ביחד עם קהילה חיה ותוססת לתמיכה טכנית, כי במצב הנוכחי 90% מהאוכלסיה לעולם לא תסתדר ממש בעצמה, וחווית השימוש שלהם תהיה רק בינונית במקרה הטוב, וגרוע במקרה הרע.
מרחם קצת על הטכנאים על כמות הפניות שבטח הם צריכים לטפל...
כרגע אני משלם להוט רק איזה 50 ש"ח על טלוויזה בחודש (עלות טיפוסית לשיתוף עבור ממיר אחד בלבד!) ומקבל את כל הציוד בהשאלה, כך שבמצב העניינים הנוכחי, לא מפתיע שעוד רבים מעדיפים לא להיכנס להרפתקה הזאת, שבקלות יכולה אף לגלוש לסכומים לא מבוטלים, ועדיין אתה עלול להיקלע למצב שלא תיזכה להנות מפרות כספך/עמלך עקב קשיים רבים נוספים.
יש עוד הרבה מה לשפר...