דף 1 מתוך 1

נשלח: 30 אוקטובר 2011, 21:06
על ידי naveh
מתוך MAKO : בנוסף אושר ביטול כולל של המכסים על ייבוא מוצרים, שאינם מייצור מקומי.

MAKO

נשלח: 30 אוקטובר 2011, 21:11
על ידי גלובל
על תתלהב מהנושא של ביטול מכסים ...זה סתם ,
ישראל חתומה על הסכמי סחר עם אירופה וארה"ב וגם המזרח וסין ,
ולכן אינה יכולה לגבות מכס גבוה גם ככה יותר ממה שבהסכמים ,
מה עושים ?? ...מורידים מכס מעלים מס קניה שהוא מס פנימי כאילו ...
לכן אני אומר על תתלהב ...גם ככה למשל בנושא שלנו - מקלטי לויין וממירים
אין כמעט מכס יש רק מס קניה ומע"מ ,

אתה מבין ....לא קוראים לזה מכס ...קוראים לזה מס קניה או מס עקיף ...ישראבלוף ! ;)

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 11:38
על ידי י א
נאמר שם:

בנוסף אושר ביטול כולל של המכסים על ייבוא מוצרים, שאינם מייצור מקומי. יורדו מסי הקנייה בענפים תחרותיים, למשל מוצרי אלקטרוניקה

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 11:46
על ידי גלובל
מוצרים כגון - טלויזיות , DVD , המחירים בארץ היום די דומים למחירים באירופה ....
ביום שמחירי רכב בישראל גם יהיו דומים לעולם ...נוכל להגיד שטרכטנברג הואיל ליהודים !

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 13:52
על ידי nati777
ביום שמחירי רכב בישראל גם יהיו דומים לעולם ...נוכל להגיד שטרכטנברג הואיל ליהודים !
צודק |כן|

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 16:35
על ידי suprime
המשפט הכי חשוב - "ההטבות צפויות להיכנס לתוקף ב-1 בנובמבר 2012, רק לאחר אישורן בכנסת"
לדוגמא:
כנראה מישהו שכח את העניין עם רכבי ליסינג... ( עלייה של שווי מס רכב ליסינג בתמורה להטבות במס הכנסה.)

חלק 1 בוצע מספר פעמים בלי שום בעייה באופן מיידי + הדרגתי.. והשני ? אה..זה נדחה שוב ושוב.(ונעלם)

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 21:55
על ידי oriel
ברכב זה מדהים משלמים פה פי 3 מאירופה!
גנבים!!

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 22:42
על ידי גלובל
קבל דוגמה מייצגת -
טויוטה קורולה חדשה מחיר בישראל 122,000 ש"ח שזה - כ-34,000 דולר
טויוטה קורולה בארה"ב ברמת איבזור וסטנדרט אמריקאי - 16,000 דולר
למי שלא מאמין ...בבקשה לבדוק -
אתר טויוטה ארה"ב - http://www.toyota.com/corolla/
אתר טויוטה ישראל - http://www.toyota.co.il/toyota-cars/corolla-price.htm

במחיר של קורולה בישראל ניתן בארה"ב לקנות ג'יפ טויוטה למשל פור-ראנר ועוד ישאר עודף ..

אם היו מפחיתים את המס העקיף על רכב בישראל אז אנשים היו מחליפים את הרכבים לחדשים יותר
וגם רמת הבטיחות הכללית בכבישים היתה גדולה יותר ופחות רכב ישן היה מסתובב על הכביש ,

בו נראה את טרכטנברג משפר את המצב הזה ....וזה עוד לפני שהזכרנו
שליטר דלק עולה בארץ מעל 2$ ובארה"ב פחות מ- 1$ בגלל מס עקיף נוסף שנקרא בלו !

נשלח: 31 אוקטובר 2011, 23:17
על ידי suprime
המדיניות של הממשלה זה לקחת כמה שיותר כסף בצורה כזאת או אחרת.
לא מעניין אותם אם תקנה רכב באיבזור חדש או לא. אני בכלל מתפלא איך כאן עדיין לא עשו "מס" על קניית רכב משומש..
לפני כחודשיים ביטלו אפשרות גריטה למי שמכיר... (קבלה של 3000 שח על גריסה של רכב מלפני 20+שנה)
ביטלו... מעכשיו לעכשיו עד להודעה חדשה.
לממשלה אין אינטרס להוריד שום מחיר של שום דבר משמעותי. נדלן + ענף רכב (גם דלק) זה הכנסה מספר 1 במיסים למדינה.

וגם כשמורידים זמנית מיסים על רכבים... תראה מה המחיר- דוגמא רנו פלואנס חשמלית..בקושי 10%מס ?
הפתעה...המחיר כמו כל השאר כ 120.000 שח
אז זה כבר יותר רווח ליבואן... מנסים לשמור כאן על רמת מחירים אחידה... וכמובן בכל הזדמנות בלי קשר למציאות להעלות מחיר עם תירוץ כלשהו... (היין עלה , היורו עלה הדולר עלה ..לא משנה העיקר תשלם יותר).
וחס וחלילה שתייבא בעצמך רכב מחול בזול...זה הכי נורא ולכן אתה תשלם מחיר לפי מחירון של המדינה ולא לפי כמה שעלה לך בפועל...למה ? כי אולי קנית בזול ולכן אתה שקרן. ולהכל תוסיף מגבלות של עד 1 שנה.

לפני שנתיים בערך קראתי בחוקי הייבוא שאסור להביא יותר פורד מוסטאנג..למה ? כי הפנסים לא עומדים בתקינה הישראלית...וכמובן שאי אפשר להחליף אותם באחרים שכן.. כי מדינת ישראל החליטה שלא קיים כזה.
בסדר...התקנים בישראל החמורים ביותר בעולם ...מעניין למה זה לא ככה במיים שאנחנו שותים...שם התקן רק יורד.