דף 1 מתוך 1
נשלח: 28 אוקטובר 2011, 23:35
על ידי baruh
תישמעו את השיחה בין הלקוח לבין הסוכן
http://youtu.be/p-ksSAI15xI
נשלח: 29 אוקטובר 2011, 08:08
על ידי dimash77
ענק!
נשלח: 29 אוקטובר 2011, 10:50
על ידי גלובל
למרות שאני לא מבין את השפה ....ברוסית זה נשמע חזק !!
נשלח: 29 אוקטובר 2011, 12:32
על ידי baruh
יש לך תירגום כתוביות
נשלח: 29 אוקטובר 2011, 13:28
על ידי unzi200888
חחחחח ה"כמעט" לקוח הזה הולך לקבל כזה פיצוי!!!
נשלח: 29 אוקטובר 2011, 19:08
על ידי י א
והכמעט נציג שרות הולך לקבל תביעה...
נשלח: 30 אוקטובר 2011, 12:01
על ידי damlev
פשוט תת רמה!
מעניין הקטע עם צימר

לפי מה שאני שמעתי,ניתן להוציא מיס צימר פנסיון מלא על כל איחור בהתקנות.

נשלח: 30 אוקטובר 2011, 13:53
על ידי י א
מי צריך את הטובות מהם.. אני מעדיף לשלם בעצמי ולא לקבל "טובות" מהם
נשלח: 01 נובמבר 2011, 15:55
על ידי prince_amir
טוב, הרבה אנשים לא מכירים מי הם הסוכנים של YES, אבל הרבה ממכם לא ירצו לדעת גם כן, האם כבר סיפרתי לכם את הסיפור של סוכן מכירות של YES יושב בשירותים, ומציע חבילה ללקוח תוך שהוא עושה " חבילה בשירותים ", תוך שהוא צועק " תשמעי,..... (שקט ).... יש לי אחלה חבילה בשבילך ( רעש ), כן כן, אחלה חבילה ".
את הסוכן מעניין למכור, יש לו כמות של לקוחות שהוא צריך להתחייב אליהם אחרת הוא מפסיד כסף , לצערי זה הטון היום בעולם הזה של המכירות והשירות של החברות הללו..
נשלח: 01 נובמבר 2011, 16:09
על ידי י א
טוב שלא עשה את זה תוך כדי פעילות מיטה...
נשלח: 02 נובמבר 2011, 10:15
על ידי prince_amir
לך תדע, איתם הכל אפשרי

נשלח: 02 נובמבר 2011, 19:43
על ידי oriel