דף 1 מתוך 1
זקוק לעזרה
נשלח: 23 מאי 2004, 20:32
על ידי שלמה רוזן
לפני כחודש רכשתי מוצר מאתר באינטרנט,לאחר יומיים המוצר התקלקל.הרמתי טלפון לבעל האתר והנ"ל הודיע לי שאין בעיה ויגיעו מטעמו לבדוק,לתקן או להחליף את המוצר.מאז,אני מצלצל אליו פעמיים בשבוע והוא מבטיח שהעניין יסודר.לטעמי חודש זה די מוגזם.ניסיתי לחפש את כתובת הדואר שלו באמצעים קונבנציונליים והגעתי לכתובת במבשרת ציון,אך ראה זה פלא,האיש איננו שם וגם לא החברה,מה שרציתי לדעת הוא האם יש בפורום שלנו איש מחשבים ומעלה שיודע כיצד לאתר היכן גר בעל החברה,אשמח למסור פרטים במסר אישי כדי לא להמשיך את השירשור הזה.
בתודה מראש
שלמה
נשלח: 23 מאי 2004, 22:44
על ידי איש המציאות
תמסור לי פרטים במסר אישי ...אולי אוכל לעזור ...
נשלח: 23 מאי 2004, 22:45
על ידי שלמה רוזן
נשלח: 23 מאי 2004, 22:57
על ידי איש המציאות
אם תצטרך עוד פרטים , רק תגיד ...
אמיר.
נשלח: 23 מאי 2004, 23:20
על ידי שלמה רוזן
צריך כל מה שרק אפשר וניתן לברר עליהם,מפני שפרט למס' טלפון עם קידומת 066 לא ניתן להשיג אותם והם בטלפון לא נותנים מידע נוסף.
נשלח: 23 מאי 2004, 23:23
על ידי NH3
לפי שם האתר אפשר לראות על שם מי הוא רשום בלי בעיה.
קח לדוגמא את האתר של ארגון InterNic ודרכו תוכל לברר עוד פרטים:
http://www.internic.org/whois.html
NH 8)
נשלח: 23 מאי 2004, 23:27
על ידי NH3
נשלח: 23 מאי 2004, 23:44
על ידי 7eva
אם בן אדם רצה להתעסק בעיסוק לא חוקי, אז הוא גם נרשם לא עם הפרטים שלו או בלי פרטים בכלל.
קח לדוגמה satdudez-forumz.com
ותראה שאתה לא תקבל כלום

נשלח: 23 מאי 2004, 23:53
על ידי Raviv
אם שילמת בכרטיס אשראי אז (1) חייב להיות לו מספר ספק ולפיו אתה זכאי לקבל את כל הפרטים עליו כמי שחייב את הכרטיס שלך (2) מכיוון שהכרטיס שלך לא "גוהץ" או הועבר פיזית בקורא כרטיס עיסקה זו נחשבת ל"עיסקה טלפונית" [אני לא בקיא בחידושי החוק הישראלי בשנים האחרונות ויתכן שיש חוק ספציפי לעיסקאות אינטרנט].
לפי עיסקה טלפונית, במקרה הספציפי יתכן והתמורה שקיבלת אינה המוצר שרכשת (ואז תקבל זיכוי מלא מחברת האשראי ותיוותר למול הספק) או שזו תמורה חלקית ואז זה תלוי במגעים שלך עם חב' האשראי. לכל ספק תיק אישי, ואם יש ריבוי תלונות הם עשויים להחרים ממנו את מס' הספק, ככה שאם אכן מדובר בעיסקה לא כשרה יש לך סיכויים טובים לקבל את כל הכסף בחזרה: הכי חשוב, אם אתה צודק תאמין בצידקתך ותעמוד מאחוריה למול חב' האשראי.
נשלח: 24 מאי 2004, 07:21
על ידי שלמה רוזן
חברים,תודה על כל העזרה עד עתה,עוד לא הצלחתי להגיע לבן אדם,אני מקוה שבכוחות משותפים אולי נצליח.
נשלח: 24 מאי 2004, 09:04
על ידי yaki
אני רוצה לחזק את דיברי רביב - אני הצלחתי לבטל עיסקה דרך חברת האשראי,בתואנה שהמוצר לא סופק -וזו אגב הסיבה היחידה שהם מבטלים עיסקה -והם גם מסרו לי את פירטי הספק.
נשלח: 24 מאי 2004, 22:18
על ידי sharon
אולי כדאי דווקא שתפרסם מי המנוול כדי שכולנו ניזהר ממנו... |angry|
נשלח: 24 מאי 2004, 23:10
על ידי NH3
7:
הנה דוגמא לחיפוש שביקשת:
אמנם אין שם מפורש, אבל...
1. יש email
2. הם מבריטניה
3. יש כתובת וטלפון של החברה שדרכה הם רשמו את האתר שלהם.
אם צריך באמת למצוא אותם, אפשר...
NH 8)
Whois info for, satdudez-forumz.com:
Registrant:
PRIVATE
PRIVATE
PRIVATE
PRIVATE, PRIVATE PRIVATE
UK
Domain name: SATDUDEZ-FORUMZ.COM
Administrative Contact:
PRIVATE, PRIVATE
celltronix@hotmail.com
PRIVATE
PRIVATE
PRIVATE, PRIVATE PRIVATE
UK
00000000000
Technical Contact:
PRIVATE, PRIVATE
celltronix@hotmail.com
PRIVATE
PRIVATE
PRIVATE, PRIVATE PRIVATE
UK
00000000000
Registration Service Provider:
Host Europe PLC,
helpdesk@hosteurope.com
+44 115 917 0000
http://www.hosteurope.com/
This company may be contacted for domain login/passwords,
DNS/Nameserver changes, and general domain support questions]
נשלח: 25 מאי 2004, 00:44
על ידי 7eva
רק אם יתערב אינטרפול, אז כן
אני לא חושב שאינטרפול יתעסק בעיסקה של שלמה, עם כל הכבוד
למצוא אפשר הכל, תלוי רק במאמץ, בחשיבות של דבר ובעוד כמה דברים

נשלח: 25 מאי 2004, 17:31
על ידי שלמה רוזן
שבע,זו לא הכתובת שחיפשתי ,זו רק דוגמה.הדרך עוד ארוכה לפני פניה לרשויות,הם מופיעים במספר אתרי קניות למשל שלא יהיו מרוצים להחזיק אותם שם לאחר פירסום הסיפור,גם רפי גינת אוהב מאד חברות כאילו,וכך גם מספר מדורים בעיתונאות הכתובה.הדבר היפה בסיפור הוא שהם מעולם לא אמרו לי לא !! הם תמיד נחמדים ומגיעים היום ,מקסימום מחר.אתה ראית אותם ??? אני חושב שאתן להם עוד שבועיים להגיע אלי ובמידה ולא יגיעו אתחיל לגרום להם נזקים.כמובן שהכל יהיה בצורה חוקית.
נשלח: 25 מאי 2004, 20:26
על ידי Raviv
תשלח להם מכתב בדואר רשום, ובו תיעוד המקרה והתיקשורת איתם (בשפה פורמלית ומעט "משפטית"), עם עותקים למועצה לצרכנות, משרד המסחר והתעשיה וחב' כרטיסי האשראי. תתפלא מה מילה כתובה יכולה לעשות לעומת סתם מלל...
נשלח: 25 מאי 2004, 22:52
על ידי שלמה רוזן
אבל רביב,זו בדיוק הבעיה.אין לי ואני לא מצליח להשיג כתובת דאר שלהם, (ראה תחילת השירשור) הכתובת שקיבלתי במבשרת ציון מפוברקת,קיבלתי עוד כתובת בהרצליה ובמושב שורש.העסק הולך ומסתבך ומילה כתובה ?? זה עדיין צריך לחכות.
נשלח: 26 מאי 2004, 00:33
על ידי Raviv
שלמה, טלפון אחד לחב' האשראי ואו שאתה מקבל את כל הפרטים האמיתיים או שהם מזכים אותך על הרכישה. יש משהו נוסף שלא ידוע לנו? אם לא וזה כמו שכתבת, תתקשר לחב' האשראי (מח' בירורים), מקסימום יבקשו ממך תצהיר בכתב לשליחה בפקס. תסתכל על דף החיובים שקיבלת (מה שם הספק) ותתקשר להתלונן (שירות ואחריות הם חלק אינטגרלי ממחיר המוצר, אם אין את זה יתכן ששווי המוצר שקיבלת שואף לאפס ויש לך "קייס" טוב. אם לא תשכנע את אלו בחב' האשראי אין לך סיכוי אחר)
נשלח: 26 מאי 2004, 07:44
על ידי שלמה רוזן
ok ננסה,