נשלח: 24 יולי 2006, 09:40
אתמול הערוץ E! מחבילת BT הפסיק להיפתח לי.
האם יש למישהו קוד חדש?
יש לציין שערוץ בייבי מאותה חבילה עובד כרגיל.
האם יש למישהו קוד חדש?
יש לציין שערוץ בייבי מאותה חבילה עובד כרגיל.
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/