נשלח: 06 יוני 2006, 13:04
האם יש שיטה להמרת מספרים משיטה עשרונית
לשיטה הקסדצימלית
לעדכון קאם
לשיטה הקסדצימלית
לעדכון קאם
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/