נשלח: 19 מאי 2006, 17:47
עשיתי את זה עכשיו איך אני אמור לשחק עם זה כי זה לא ממש הולך לי....
יש עצות איך לכוון?
תודה רבה רבה מראש..![[לשון] [לשון]](./images/smilies/winktongue.gif)
יש עצות איך לכוון?
תודה רבה רבה מראש..
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/