נשלח: 30 אפריל 2006, 21:34
כרגע אין שידור אולי לאירופה אבל בניילסט הם לא משדרים.
בסלובניה 2 יש שידור!
בסלובניה 2 יש שידור!
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/