נשלח: 07 מרץ 2006, 15:19
שלום לכולם, יש לי ממיר אינפינטי (כן,כן הדר אלקטרוניקה), עם יציאת USB השאלה שלי האים יש אפשרות לחבר ממיר זה למחשב ולבצע שיתוף?, אם כן איזה תוכנות אני צריך??
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/