נשלח: 15 פברואר 2006, 12:15
שלום ברצוני לדעת אם אוכל לקבל תוכנה לעידכון אפקס 3000 עם קבצים עדכניים שמתאימה לXP
תודה
תודה
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/