נשלח: 06 נובמבר 2005, 12:31
בהגדרות בדרים יש:"transponder edi" בו אתם יכולים להוריד או להוסיף transponder .
איך אפשר להכניס או להוציא בדרים לווינים?
איך אפשר להכניס או להוציא בדרים לווינים?
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/