נשלח: 01 נובמבר 2005, 18:01
אם אני מבצע עדכון קובץ מאתר JOKERCAM.NL של הקובץ מ 7/10 האם זה יפתח FULL X ו FREEX ומולטיויזן
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/