נשלח: 23 אוקטובר 2005, 09:30
אני מעוניין לקלוט את 13E ו- 4W.
לאיפה אני אמור לכוון את הצלחת לקליטה הכי טובה?
לאיפה אני אמור לכוון את הצלחת לקליטה הכי טובה?
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/