נשלח: 20 אוגוסט 2005, 21:12
נו באמת...מספיק עם זה.
הנקודה הובהרה כבר יותר מידי פעמים.
הנקודה הובהרה כבר יותר מידי פעמים.
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/