נשלח: 20 יוני 2006, 16:58
מישהו רואה את המשחק גרמניה - אקוודור ב-SF2 ?
אצלי סגור !
יש קוד חדש ?
אצלי סגור !
יש קוד חדש ?
פורום לדיונים בנושאי קליטת שידורים דיגיטליים מלווין, עידן ואינטרנט IPTV וטכנולוגיות
https://www.sat-israel.co.il/