ויזיונט - עדכונים
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
ערב טוב
כולנו שמנו לב בימים האחרונים לסגירת חבילות מסוימות שהיו אמורות להיפתח דרך השיתוף שנותן המפעיל.
מן החבילות : ShowTime, ART, Nova, Orbit.
אלה חבילות מרכזיות שהממיר היה פותח וכולנו שילמנו מחיר יקר עבור הממיר בגלל החבילות האלה.
את זה אנחנו לא נעביר בשקט,
לצערנו ברוב מדינות העולם השירות החינמי שהיה נותן המפעיל הופסק והתחיל שירות חדש בתשלום...
אבל שם 90% מבעלי הממירים לא ידעו מי נותן את השירות כי השרתים היו גלובליים, חלקם באסיה, באירופה ובמקומות אחרים, ולא היה למי לפנות.
אנחנו המדינה היחידה שיש לה שרת פרטי (0D) שנתן את שירותיו לכלל הציבור, וכולם מכירים את הבעלים שלו.
לכן אנחנו חייבים במידה ולא הוחזר השירות תוך ימים ספורים, להפעיל לחץ על המפעיל בכדי להחזיר את השירות ששילמנו עליו מראש.
אני שלחתי מייל למפעיל, בכדי לקבל הסבר על הבעיה הזאת !! נקווה שהתגובה תהיה חיובית..
לכן אני מבקש מכם להמשיך ולהתעדכן בהתפתחויות החדשות דרך הפורום, ואם יהיה צורך אנחנו נעמוד יד אחת בהפעלת לחץ ציבורי על המפעיל, נקווה שלא נגיע למצב הזה.
את התגובה של המפעיל אני אמסור פה.
תודה לכם
וצפיה נעימה
לולו
כולנו שמנו לב בימים האחרונים לסגירת חבילות מסוימות שהיו אמורות להיפתח דרך השיתוף שנותן המפעיל.
מן החבילות : ShowTime, ART, Nova, Orbit.
אלה חבילות מרכזיות שהממיר היה פותח וכולנו שילמנו מחיר יקר עבור הממיר בגלל החבילות האלה.
את זה אנחנו לא נעביר בשקט,
לצערנו ברוב מדינות העולם השירות החינמי שהיה נותן המפעיל הופסק והתחיל שירות חדש בתשלום...
אבל שם 90% מבעלי הממירים לא ידעו מי נותן את השירות כי השרתים היו גלובליים, חלקם באסיה, באירופה ובמקומות אחרים, ולא היה למי לפנות.
אנחנו המדינה היחידה שיש לה שרת פרטי (0D) שנתן את שירותיו לכלל הציבור, וכולם מכירים את הבעלים שלו.
לכן אנחנו חייבים במידה ולא הוחזר השירות תוך ימים ספורים, להפעיל לחץ על המפעיל בכדי להחזיר את השירות ששילמנו עליו מראש.
אני שלחתי מייל למפעיל, בכדי לקבל הסבר על הבעיה הזאת !! נקווה שהתגובה תהיה חיובית..
לכן אני מבקש מכם להמשיך ולהתעדכן בהתפתחויות החדשות דרך הפורום, ואם יהיה צורך אנחנו נעמוד יד אחת בהפעלת לחץ ציבורי על המפעיל, נקווה שלא נגיע למצב הזה.
את התגובה של המפעיל אני אמסור פה.
תודה לכם
וצפיה נעימה
לולו
-
- אחלה חבר
- הודעות: 481
- הצטרף: 21 יוני 2006, 00:54
-
- אחלה חבר
- הודעות: 481
- הצטרף: 21 יוני 2006, 00:54
-
- חבר ותיק
- הודעות: 196
- הצטרף: 08 מאי 2007, 09:50
-
- אחלה חבר
- הודעות: 654
- הצטרף: 26 מאי 2006, 19:15
-
- אחלה חבר
- הודעות: 654
- הצטרף: 26 מאי 2006, 19:15
-
- חבר ותיק
- הודעות: 196
- הצטרף: 08 מאי 2007, 09:50
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
-
- אחלה חבר
- הודעות: 481
- הצטרף: 21 יוני 2006, 00:54
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
ובכן,
עד כה לא קיבלתי תגובה במייל ולכן החלטתי להתקשר לשירות הטלפוני של החברה. שם הם הפנו אותי למספר אחר, לאדם בשם שלומי.
התקשרתי למספר וענה לי מישהו בשם שי, הוא אמר ששלומי עסוק והוא יחזור אליי תוך רבע שעה.
בכל זאת ניסיתי לברר משי על הבעיה והוא אמר כמה מילים שבאמת אכזבו אותי ושלא רציתי לשמוע, הוא אמר שיש תוכנה חדשה לממיר, USERNAME, PASSWORD, בתשלום... וכל מיני דברים כאלה. אמרתי לו תודה ואני מחכה לטלפון משלומי...
ואז כתבתי שיש הודעה חשובה.אך לפני שאכתוב אותה רציתי להיות בטוח, לחכות לטלפון משלומי.
כעבור 50 דקות ולא התקשר שלומי, החלטתי להתקשר שוב ולברר. אך הפעם שלומי ענה לי, שאלתי אותו על הבעיה... והתגובה שלו הייתה שונה: הבעיה לא אצלנו, אנחנו עובדים עם הקוריאניים, אנחנו לא יודעים שום דבר, מחכים לתשובה מקוריאה (והיום יום א', לא עובדים שם...)...
אני מקווה שאני טועה אך כפי שמסתבר אכן החברה תוציא תוכנה חדשה בתשלום, כי לא יכול להיות ששי הוציא את זה מהאוויר, ואני חושב שתפקיד שלומי לדחות ולדחות ולדחות עד שירגעו הרוחות בקרב הלקוחות, ואז יוציאו את התוכנה...
אני חוזר ואומר שזה מה שאני חושב, ואני מקווה שאני טועה..
יום טוב לכולם
לולו
עד כה לא קיבלתי תגובה במייל ולכן החלטתי להתקשר לשירות הטלפוני של החברה. שם הם הפנו אותי למספר אחר, לאדם בשם שלומי.
התקשרתי למספר וענה לי מישהו בשם שי, הוא אמר ששלומי עסוק והוא יחזור אליי תוך רבע שעה.
בכל זאת ניסיתי לברר משי על הבעיה והוא אמר כמה מילים שבאמת אכזבו אותי ושלא רציתי לשמוע, הוא אמר שיש תוכנה חדשה לממיר, USERNAME, PASSWORD, בתשלום... וכל מיני דברים כאלה. אמרתי לו תודה ואני מחכה לטלפון משלומי...
ואז כתבתי שיש הודעה חשובה.אך לפני שאכתוב אותה רציתי להיות בטוח, לחכות לטלפון משלומי.
כעבור 50 דקות ולא התקשר שלומי, החלטתי להתקשר שוב ולברר. אך הפעם שלומי ענה לי, שאלתי אותו על הבעיה... והתגובה שלו הייתה שונה: הבעיה לא אצלנו, אנחנו עובדים עם הקוריאניים, אנחנו לא יודעים שום דבר, מחכים לתשובה מקוריאה (והיום יום א', לא עובדים שם...)...
אני מקווה שאני טועה אך כפי שמסתבר אכן החברה תוציא תוכנה חדשה בתשלום, כי לא יכול להיות ששי הוציא את זה מהאוויר, ואני חושב שתפקיד שלומי לדחות ולדחות ולדחות עד שירגעו הרוחות בקרב הלקוחות, ואז יוציאו את התוכנה...
אני חוזר ואומר שזה מה שאני חושב, ואני מקווה שאני טועה..
יום טוב לכולם
לולו
-
- אחלה חבר
- הודעות: 481
- הצטרף: 21 יוני 2006, 00:54
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
מתי רכשת את הממיר ??rogey @ 15/7/2007, 14:18 כתב: עדיין לא ברור מה כל המצב הזה אם יעשו תוכנה והמחיר סביר אז אין בעיה ולא זורקים תממיר
אבל השאלה למי לשלם למי לפנות אם יש תקלות ........
יש מי שרכש את הממיר רק לפני חודש או חודשיים , הם שילמו 1200-1400 בגלל החבילות האלה, זה לא מתקבל שתוך חודש החבילות נסגרות...
עדיין לא ברור העניין של התוכנה או התשלום או בכלל... נתן להם עוד כמה ימים ונראה..
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
-
- חבר פורום
- הודעות: 43
- הצטרף: 20 אפריל 2006, 22:43
-
- חבר פורום
- הודעות: 43
- הצטרף: 20 אפריל 2006, 22:43
-
- אחלה חבר
- הודעות: 654
- הצטרף: 26 מאי 2006, 19:15
- rloulou2000
- תותח על
- הודעות: 832
- הצטרף: 04 מאי 2006, 14:13
תודה רבה על העדכון אחי...thecrown @ 15/7/2007, 17:27 כתב: בשעה טובה המוצלחת NOVA חזרה אבל עם בעיות קליטה קשות כמו שציין לולו באשכול אחר.......
רק עכשיו סיימתי להתקין את גירסת הקוברה 2.03 על הממיר, ומצאתי שאכן התקיים חיבור מוצלח עם הסרבר 20 ..
אני לא יודע מה בדיוק הסרבר הזה פותח, (לפחות את ART הוא פתח על הוטבירד)..
אם מישהו מעוניין לדעת על ערוצים מסויימים אם הם נפתחים , נא לשים את שם הערוץ + תדר
אני יכול לבדוק רק על 13E ו 7W כרגע..
ואם מישהו ירצה את התוכנה אני אעלה אותה לפורום..
עדכון : לא כל כך מומלץ, אכן פותח כמה ערוצים פה ושם אך לא כמו ה 0D