התחברתי.
במקום לעבוד 10 דקות על תשתית קיימת, הטכנאי הצטרך הפעם לעמול כהוגן באזור השעתיים+ על קירות בטון מזויינים היטב.
כל הזמן שאל אותי "בשביל מה אתה צריך גם לווין?". מאוד מאוד רצה לנתק אותי, ולהשתמש בתשתית הקיימת חחח.
קצת ריחמתי עליו.
את הכבל של בזק הממזר רצה לחתוך (יעשה "קצרים" לטענתו), כנראה הם מקבלים הנחיה ישירה מהוט על כך.
נעדכן עוד חודש אם התכנית עבדה בלי כול מיני חיובים שונים ומשונים שידחפו לי בלי שאשים לב.
מחר נשלח בקשת ניתוק לבזק, ונבחן גם שם את המים... מה אתם אומרים, יתקפלו?
בינתיים הטריפל מצטייר כחלש למדי מבחינת תמורה כספית לשירות הניתן.
בחבילה הכי יקרה וה"מלאה" שלהם, אתה מקבל מעט מאוד ערוצים (בערך 300 אני מעריך, ואולי בלחץ 400), איכות SD נמוכה, מס' נמוך ביותר של ערוצי HD באיכות בינונית (באזור ה-13 ערוצי HD סה"כ, אני חושב), ה-VOD בתשלום, ערוצי ספורט/מבוגרים באים בתשלום נפרד, צריך להיזהר בכל צעד ושעל ממוקשים של תכנים בחיוב נוסף*, ממיר HD מקליט אחד (אפילו אם יש לכם הרדיסק זמין משלכם, הדבילים מבקשים תוספת של 20 ש"ח חודשי + 150 ש"ח "התקנה" בשביל לדחוף את ההרדיסק לסלוט), וממשק הממיר מסורבל, מכוער, ובאיכות בינונית ומטה... בנוסף, כבר הייתי צריך לרסט אותו פעמיים, ואין בקרת עוצמת ווליום עצמאית בממיר.
תכני ה-VOD שלהם מסודרים בצורה הכי פחות נוחה ומבולגנת שהייתי יכול לחשוב עליה, וצריך לברור בעיון ובזהירות תכנים שהם קוראים להם "חינם" (תשלום חודשי של 25 ש"ח בחודש) מתוך ערבוביה גדולה של תכנים בתשלום ששזורים בכל מקום (תוספת באזור ה-20 ש"ח עבור פריט בודד; כל זאת מעבר ל-25 ש"ח החודשיים עבור שירות ה-VOD המכונה "חינמי" - חמדנים כבר אמרנו?).
על כל זאת, "התענוג המיוחד" שהורעף עלי, ע"י הוט הגנבים שלא מתביישים לגבות הון תעופות על שירות ברמה נמוכה, קיבלתי בחינם, אז אני עוד יכול לחיות עם זה בשלום.
הפלוסים: EPG בעברית, כתוביות, אין בעיות פריזים, אין הרבה התעסקות והגדרה התחלתיים; ערוצים מסודרים מראש, יותר תכנים ישראלים ו-START OVER שנראה כמו פיצ'ר שימושי וחביב למדי.
לדעתי, הוט לא מהווים תחרות אמיתית בשום צורה ללווין עבור אנשים שנוח להם עם אנגלית, ושיש להם מספיק זמן פנוי ומוכנות להשקיע בהתעסקות עם הלווין עד שפותרים את כל הבעיות שצצות בדרך.
לפחות חצי מהערוצים שלהם בכלל לקוחים ישירות מערוצי FTA בלווין, ומופיעים ללא תרגום כלל, כך שהם הלכה למעשה מוכרים ללקוחות תכנים חינמיים לגמרי.
וכמצופה, זה הוט, ולכן גם לא נחסך לך הכאב ראש של להתקשר לשירות לקוחות בשביל להפעיל את ערוצי ה-HD שהיו אמורים לבוא פתוחים ולהיכלל בחבילה שלך מלכתחילה, וזמני ההמתנה המפלצתייייייייייםםםםםםםםםםםם הנלווים לזה. אחרי שהמתנתי כבר חצי שעה בטלפון, ביקשתי מהנציגה להמתין רק כמה שניות בודדות על הקו, אך החמורה הספיקה לנתק, כך שהייתי צריך להתקשר מחדש ולהמתין שוב מההתחלה. "סטארט אובר" לפרצוף, איזה כיף.
ההוטבוקס גם מגיע מוגדר כנתב כך שחייבים להתקשר דווקא לשירות לקוחו
ת ולא לתמיכה התכנית (שלא יעזרו לך), בשביל לוותר על השירות המיותר הזה שנכפה עליך מבלי שביקשת ומבלי שיהיה לך אפשרות לבטלו בעצמך.
אלו רשמים ראשונים ממה שהבחנתי משעות ספורות של שימוש, כך שנדרש עוד זמן עד שבאמת אתנסה עם השירות במלואו, ואגבש דעה יותר מנוסה... בכל מקרה, חשבתי שזה יעזור לחלק שאולי מהרהר בכך, ומתלבט בכדאיות הנושא - אז שיתפתי.
מהנראה לעין עד כה, גם אם תשלמו מחיר מקסימלי חודשי, תקבלו לכל היותר מוצר בינוני ומוגבל למדי במקרה הטוב.
יאלה ירדנו על הוט מספיק להיום... נשמור משהו גם למחר.
*וכן, כבר הגבלתי את התשלום בממיר לאפס, כך שלא יוכלו לחייב אותי חיובים חורגים על כל לחיצה שגויה ואקראית (ולמה בדיוק זה לא בא כברירת מחדל?), אבל זה עדיין מעצבן וטורדני למדי להיתקל בזה כל הזמן (כבר קרה שהזמנתי משהו בלחיצה שגויה). פועל יוצא מכך, שקצת מלחיץ להשתמש בשלט עבור משתמש חדש שרק מנסה להכיר את הכפתורים והממשק. קל וחומר כשמדובר באדם מאותגר טכנולוגית.